.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری جلسه شورای معاونین عمرانی منطقه 3در واحد قائمشهر

دانشگاه آزاد اسلامی ،یک موسسه آموزشی منحصر به فرد با یک ساختار متمایز و ایده آل می باشد.
به گزارش روابط عمومی: جلسه شورای معاونین عمرانی واحد ها ومراکز آموزشی منطقه 3 با حضور دکتر صالحی دبیر منطقه 3 و دکتر باقرزاده رئیس واحد قائمشهرو معاونین عمرانی واحد ها در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر برگزار شد.
دکتر محمدرضا باقرزاده رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد قائمشهردر جلسه شورای معاونین عمرانی منطقه 3،دانشگاه آزاد اسلامی را بعنوان یکی از مؤسسات آموزشی منحصر به فرد نام برد که دارای ساختاری متمایز و ایده آل می باشد.
این عضو کمیسیون دائمی هیئت امنای استان مازندران ،سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی راهماهنگ کننده محوری در خصوص اجرای طرحها و برنامه ها خواند و تصریح نمود به دلیل چند گانگی فعالیتها در این مرکز آموزشی، سیاستگذار بایک تدبیرعقلایی یک شرایطی را در درقالب هیئت امنای استانی ایجاد نمود که موجب هماهنگی و یکپارچه سازی هر چه بیشتر جزئیات اجرایی می گردد. وی همچنین اظهار داشت: اگربخواهیم فضای عمرانی عمومی دانشگاه رایکپارچه سازیم باید در آن یک انسجام فکری توأم با یک هماهنگی لازم ایجاد شود که با یک نگاه بومی قابل حصول باشد.ایشان نگاه بومی را به عنوان نگرشی ملی ،مذهبی نام برد و بیان داشت: نگاه بومی نگاهی ملی، مذهبی است که درقالب آن ملیت ایرانی و مذهب نهفته است. باقرزاده همچنین بااشاره به حبس بخشی از دانش واطلاعات در حوزه عمرانی واحدها اعلام خطر نمود و متذکر شد اگرچنین روندی ادامه پیدا کند در حال خروج ازرفاقتهای کاری و حرکت به سمت جنبه های رقابت مخرب و غیر عقلانی پیش می رویم.
وی در بخش مدیریت پروژه ها از افرادی که به صرف داشتن سمت های مدیریتی و نداشتن علم کافی در خصوص احداث سازه دست به تغییرغیر کارشناسی سازه ها می زنند انتقاد نمود و همینطور با اشاره به انجام هزینه های میلیاردی برای ساخت وسازهای عمرانی بیان داشت:کم توجهی به مقوله تعمیرو نگهداری بر مبنای صحیح که باعث می شوداستهلاک کاهش و استحکام افزایش داده شود یکی دیگر از ضعف های این بخش می باشد. باقرزاده در پایان از توانمندی و قابلیت دانشگاه آزاد اسلامی تا حدی نام بردکه
اکنون می تواند ادعا کند درکارهای سازه ای انواع سرویسهای صفرتا صد را ارائه و کلیه چرخه تولیدساختمان را پوشش می دهد .
درادامه دکتر صالحی دبیر منطقه 3 ضمن اشاره به بعضی از واحدهایی که هنوزپروژه های ناتمام و نامشخص دارند از آنان خواست هرچه سریع ترنسبت به اتمام رساندن پروژه ها اقدام نمایندچرا که این شرایط بالمآل باعث بسیاری از مشکلات برای منطقه می شود واز معاونین عمرانی واحدها خواست در سریع ترین زمان ممکن گزارشات خود را دراین خصوص به منطقه ارائه نمایند.
وی ضمن توصیه به همکاران از آنها خواست که بعنوان تیم عمرانی هسته تیم را تقویت و با حضور فیزیکی خوددر پروژه های عمرانی باعث تسریع و بهبود کار شوند. .نامبرده همچنین از شروع سال تحصیلی وفعال شدن خوابگاهها وسلف سرویس دانشگاهها سخن گفت و ابراز داشت واحدها تاکنون بایدنسبت به تعمیرات و تجهیزات اقدام نموده باشند واگراحتمال بخشی از آنها ظرف این مدت انجام نپذیرفته طی مدت باقی مانده انجام پذیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 مهر 1390
انعکاس این خبر در این سایت بی معناست اگر قرار باشد جلسات اداری سازمانها ودانشگاهها در این سایت باشد پس چرا نمی بینیم.شمال نیوز بابت پاچه خواری دانشگاه ازاد قائمشهر متاسفم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.299 seconds.